Fotografia biznesowa - profesjonalne sesje
Szczegóły ogłoszenia:
Firma Flow Photo realizuje profesjonalną fotografię biznesową. Łódź i okolice miasta stanowią przestrzeń, która może stanowić tło, dopełnienie podkreślające lokalny charakter firmy – jednak najistotniejszym tematem zdjęć jest człowiek i jego praca. Obserwując przekaz marketingowy na przestrzeni lat można dostrzec pojawiającą się prawidłowość - klienci nie tylko chcą poznać produkt ale i osobę zajmująca się jego sprzedażą. Klienci chcą poznać osobę, która reprezentuje firmę. Wyobraźmy sobie duży bank - bez problemu rozpoznajemy logotyp, znamy jego ofertę, jednak za duża firmą stoją ludzie - pracownicy, zarząd, prezes. Dzięki profesjonalnej fotografii biznesowej możemy przedstawić osoby reprezentujące firmę, opowiedzieć ich historię. Państwa klienci dzięki moim zdjęciom zyskają większe zaufanie do firmy, zobaczą jej profesjonale oblicze.
Cel zdjęć
Zadecyduj o charakterze zdjęcia. Decyzja o wyborze klasycznego portretu nad zdjęciem z kreatywnym ujęciem zależy od branży, w której pracujesz oraz do jakiego celu potrzebujesz zdjęć.
Miejsce sesji
Pomożemy Ci dobrać odpowiednie miejsce do sesji. Portrety na jednolitym tle to klasyczne podejście , natomiast portrety na tle otoczenia biurowego bardziej pozwalają na zbudowanie relacji pomiędzy wizerunkiem firmy a portretowaną osobą.
Przygotowanie
Odpowiedni ubiór jest kluczowym elementem w kreowaniu wizerunku. Przed sesją zadbaj o odpowiedni strój oraz fryzurę. Rekomenduję również skorzystanie z usług naszej profesjonalnej wizażystki na sesji.
Realizacja
Moje sesje zdjęciowe trwają zazwyczaj około godziny i w tym czasie jestem w stanie wykonać nawet 100 fotografii biznesowych w zróżnicowanych pozach. Niedługo potem klient otrzymuje je wszystkie, w celu samodzielnego dokonania selekcji. Wybrane zdjęcia zostaną odpowiednio wyretuszowane, aby uzyskać wspaniały efekt końcowy.
Wiadomo, każdy łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo. Tak też wygląda prawda o tworzeniu profesjonalnego, wiarygodnego wizerunku firmy - nie będzie on zbyt skuteczny, jeżeli choć na jednym etapie zostanie popełniony błąd. Powodów może być wiele nieprawidłowo określona grupa docelowa, nie trafiony slogan reklamowy lub niezrozumiały przekaz. Częstą praktyką jest, że firmy, poszukujący oszczędności, zlecają realizację fotografii biznesowej niedoświadczonym tanim wykonawcom. Przeglądając zamieszczane na stronach internetowych, folderach biznesowych i w magazynach zdjęcia reklamowe, często widzimy świetne realizacje. Czasami trafiamy i na takie, które nie powinny trafiać do grona odbiorców. Dziwi zatem fakt, że inwestujący setki tysięcy złotych, a nierzadko miliony na kampanie reklamowe, przedsiębiorcy dopuszczają do publikacji słabych, pozbawionych emocji zdjęć.