Dzisiaj jest: 26.11.2020, imieniny: Leona, Leonarda, Lesławy

Prostowanie przedramienia zza głowy

Dodano: 7 miesięcy temu Czytane: 224 Autor:
Redakcja poleca!

Kolejne ćwiczenia, które możecie wykonać w domu lub na siłowni. Jako trener personalny rekomenduję prostowanie przedramienia zza głowy jako uzupełnienie treningu bicepsa.

Prostowanie przedramienia zza głowy

Dzisiaj pokażemy Wam jak zrobić prostowanie przedramienia zza głowy. To ćwiczenie służy do rozwoju masy tricepsu. Aby prawidłowo wykonać ćwiczenie podnieście handelek z podłogi, unieście wyprostowaną rękę nad głowę, drugą ręką chwyćcie się pod łokciem ręki wyprostowanej, uginajcie i prostujcie przedramię. Najważniejsze w tym ćwiczeniu jest, aby łokieć zginanej ręki był ciągle w tej samej pozycji. Najczęściej popełniany błąd w tym ćwiczeniu polega na ruszaniu łokcia w prawo i w lewo. Zwracajcie baczną uwagę na poprawną technikę i dobór obciążeń.

Zachęcam do lektury bloga mojego autorstwa: Trener personalny Maciej Krysiak

Źródło: https://www.youtube.com
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.