Dzisiaj jest: 9.7.2020, imieniny: Hieronima, Palomy, Weroniki

Aktualności

  • Uginanie przedramion ze sztangą
    20.05.2020
    Doskonałe ćwiczenie na rozbudowę masy biceps. Urzucie 20kg sztangi i wykonajcie zaplanowaną serię - stopniowo zwiększając ilość powtórzeń lub obciążenie.
  • Uginanie przedramion z hantlami
    20.05.2020
    Kolejne ćwiczenie, które pozwala na rozbudowanie mięśni - biceps. Warto zwrócić uwagę na prawidłową postawę i dobrze dobrane obciążenie.
  • Redakcja poleca!
    Prostowanie przedramienia zza głowy
    25.04.2020
    Kolejne ćwiczenia, które możecie wykonać w domu lub na siłowni. Jako trener personalny rekomenduję prostowanie przedramienia zza głowy jako uzupełnienie treningu bicepsa.
  • Redakcja poleca!
    Prostowanie przedramienia z hantlem
    25.04.2020
    Kolejne ćwiczenie, które możecie wprowadzić do treningu na siłowni lub w domu - prostowanie przedramienia z hantlem. Zwróć uwagę na ruch nadgarstków, ułożenie pleców.
  • Redakcja poleca!
    Jak zrobić uginanie przedramienia w oparciu o udo?
    25.04.2020
    Kolejne ćwiczenie na biceps: uginanie przedramienia w oparciu o udo. Jak wykonać prawidłowo pozornie proste ćwiczenie - posłuchajcie propozycji Maćka Krysiaka.
  • Redakcja poleca!
    Uginanie przedramion chwytem młotkowym
    25.04.2020
    Korzystając z uprzejmości trenera personalnego - Maciej Krysiak - pokazujemy jak wykonać ćwiczenie: uginanie przedramion chwytem młotkowym. Trenuj z nami!
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.