Dzisiaj jest: 26.11.2020, imieniny: Leona, Leonarda, Lesławy

Uginanie przedramion chwytem młotkowym

Dodano: 7 miesięcy temu Czytane: 201 Autor:
Redakcja poleca!

Korzystając z uprzejmości trenera personalnego - Maciej Krysiak - pokazujemy jak wykonać ćwiczenie: uginanie przedramion chwytem młotkowym. Trenuj z nami!

Uginanie przedramion chwytem młotkowym

W dniu dzisiejszym dowiecie się jak wykonać uginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym. To ćwiczenie, oprócz tego, że angażuje bicepsów, angażuje również mięsień ramienny, który znajduje się między bicepsem a tricepsem. Najważniejsze elementy tego ćwiczenia to zachowanie prostej sylwetki, trzymanie łokci przy ciele oraz nadgarstka w niezmiennej pozycji przez całą fazę ruchu. Standardowe błędy w tym ćwiczeniu to poruszanie łokciem do przodu i do tyłu, utrzymywanie zaokrąglonych pleców i używanie zbyt dużych obciążeń. Dbajcie o poprawną technikę i dobieranie obciążeń do własnych możliwości.

Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga - znajdziecie tam więcej ćwiczeń, które urozmaicą Wasz codzienny trening - Trener personalny Maciej Krysiak

Źródło: https://www.youtube.com
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.