Dzisiaj jest: 9.7.2020, imieniny: Hieronima, Palomy, Weroniki

Jak zrobić uginanie przedramienia w oparciu o udo?

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 112 Autor:
Redakcja poleca!

Kolejne ćwiczenie na biceps: uginanie przedramienia w oparciu o udo. Jak wykonać prawidłowo pozornie proste ćwiczenie - posłuchajcie propozycji Maćka Krysiaka.

Jak zrobić uginanie przedramienia w oparciu o udo?

To ćwiczenie to uginanie przedramienia w oparciu o udo. Należy je wykonywać w pozycji siedzącej. Podnieście hantel z podłogi oprzyjcie łokieć o wewnętrzną część uda i zacznijcie ćwiczyć. Zwróćcie uwagę na to, żeby Wasze plecy były cały czas proste i aby łokieć spoczywał na wewnętrznej części uda. Najczęściej popełniane błędy to zaokrąglone plecy, złe podparcie łokcia (np. na kolanie) i wygięcie nadgarstka. Zwracajcie uwagę na technikę ćwiczeń i dobór obciążeń.

Odwiedź mój blog i poznaj więcej ćwiczeń: Trener personalny Maciej Krysiak

Źródło: https://www.youtube.com
Komentarze (Ilość: 1)
Rosnąco Standardowy
  • Dziękuję za wskazówki
    2020-04-25 14:40:55 Zgłoś
    Świetny materiał ! Teraz wiem jakie błędy popełniałem na siłowni.
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.