Dzisiaj jest: 9.7.2020, imieniny: Hieronima, Palomy, Weroniki

Uginanie przedramion z hantlami

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 47 Autor:

Kolejne ćwiczenie, które pozwala na rozbudowanie mięśni - biceps. Warto zwrócić uwagę na prawidłową postawę i dobrze dobrane obciążenie.

Uginanie przedramion z hantlami

Dziś pokaże Wam jak wykonać uginanie przedramion z hantlami z cyrkulacją. To ćwiczenie służy rozbudowie mas bicepsów. Aby prawidłowo wykonać to ćwiczenie dobierzcie hantle dostosowane d Waszej siły, zdecydowanym ruchem podnosicie je do góry i płynnie opuszczacie. Pamiętajcie o tym, aby łokieć był cały czas nie ruchomo i blisko ciała oraz o tym, aby sylwetka była prosta. Wystrzegajcie się najczęściej popełnianych błędów, które polegają nabujaniu ciężarem i utrzymywaniu zaokrąglonych pleców. Zwracajcie baczną uwagę prawidłową technikę i dobre obciążenie.

Potrzebujesz więcej porad i informacji? Na moim blogu znajdziesz ich więcej! Zachęcam do odwiedzin: Trener personalny Maciej Krysiak

Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.