Dzisiaj jest: 9.7.2020, imieniny: Hieronima, Palomy, Weroniki

Uginanie przedramion ze sztangą

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 37 Autor:

Doskonałe ćwiczenie na rozbudowę masy biceps. Urzucie 20kg sztangi i wykonajcie zaplanowaną serię - stopniowo zwiększając ilość powtórzeń lub obciążenie.

Uginanie przedramion ze sztangą

Dzisiaj dowiecie się jak wykonać uginanie przedramion ze sztangą prosta. To ćwiczenie służy rozbudowie masy bicepsów. Aby prawidłowo wykonać to ćwiczenie chwyćcie sztangę na szerokość bioder. Zachowując proste plecy i ugięte nogi unosicie szantę do góry i opuszczacie płynnym ruchem do dołu. Pamiętajcie o tym, aby łokieć znajdował się bardzo blisko ciała i aby był nieruchomo. Nie wolno nim poruszać ani w przód, ani w tył. Zachowujcie wyprostowane plecy. Pamiętajcie o tym, aby ruch był płynny. Najczęściej popełniane błędy w tym ćwiczeniu to poruszanie łokciem w przód i w tył, bujanie ciałem i utrzymywanie zaokrąglonych pleców. Nie róbcie tego. pamiętajcie o prawidłowej technice i dobraniu obciążeń do swoich możliwości.

Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.